انواع خدمات کاشت و دیزاین ناخن در پاسداران

انواع خدمات کاشت و دیزاین ناخن در محدوده پاسداران و هروی

انواع خدمات کاشت و دیزاین ناخن در محدوده پاسداران و هروی

انواع خدمات کاشت و دیزاین ناخن در پاسداران
آیا این پست ناخن برای شما مفید بود؟

انواع خدمات کاشت و دیزاین ناخن در محدوده پاسداران و هروی

لاک ناخن

لاک ناخن را همه میشناسند . لاک ناخن را هم خودتان میتوانید انجام دهید هم به یک متخصص کاشت ناخن برای انجام لاک حرفه ای مراجعه کنید . مدت زمان لازم برای خشک شدن لاک ناخن زیر دستگاه باید مناسب اشد تا لاک ناخن زیبا و محکمی داشته باشد.

هزینه لاک ناخن: استعلام شود.
مدت زمان: 30 دقیقه.
مدت زمان ماندگاری آن: حدود پنج روز بدون تراشه.
نحوه برداشتن آن: آسان است. کافی است مقداری لاک پاک کن با پدهای پنبه ای بردارید و لاک را پاک کنید.
چگونه بر سلامت ناخن تأثیر می گذارد: میتوانید هر چند وقت یکبار ناخن هایتان را لاک بزنید. هیچ تأثیر منفی بر ناخن هایتان ندارد. حتی ممکن است برای جلوگیری از شکستن ناخن کمک کند.

کاشت ناخن ژل

کاشت ژل “ژل سخت” شناخته می شود، می توان آن را روی ناخن های طبیعی یا مصنوعی انجام داد . تفاوت اصلی با شلاک یا (لاک ژل) این است که با کاشت ژل می‌توانید طول ناخن را افزایش دهید. ژل را می‌توان مانند کاشت اکریلیک تراشید و شکل داد. این خدمات باید توسط ناخن کار انجام شود.

هزینه کاشت ژل: تماس بگیرید.
مدت زمان: 45 دقیقه تا یک ساعت.
مدت زمان ماندگاری: دو تا سه هفته بدون شکستگی.
کاشت ناخن ژل چقدر استحکام دارد؟ برای انجام کاشت ناخن ژل باید به یک تکنسین ناخن مراجعه کنید. ناخن کار برای ریموو ناخن ها از پاک کننده های بدون استون و یک سوهان برقی برای پاک کردن کاشت ژل استفاده می کند تا لایه کاشت ژل را از روی صدف ناخن را بردارد .
توجه کنید : برخی از سالن ها این نوع کاشت ژل را پاک نمی کنند، بنابراین قبل از انجام کاشت ژل با آنها مشورت کنید.
چگونه بر سلامت ناخن تأثیر می گذارد: باز هم، اگر کاشت ژل به درستی توسط یک تکنسین ماهر انجام شود و یا برداشته شود، نباید به ناخن ها آسیب برساند. اما ممکن است در روزهای پس از برداشتن، متوجه پوسته شدن یا ضعیف شدن ناخن شوید. باید برای مدتی ناخن هایتان را با روغن کوتیکول هیدراته چرب نگه دارید تا در کمترین زمان قدرت خود را بازیابند.

کاشت ناخن اکریلیک

کاشت ناخن اکریلیک ، ترکیبی از مایع و پودر است که یک لایه محافظ سخت روی ناخن طبیعی و نوک ناخن مصنوعی شما ایجاد می کند. این مخلوط در اثر قرار گرفتن در معرض هوا سفت می شود و یک بوم شفاف برای لاک ناخن معمولی ایجاد می کند.

هزینه کاشت اکریلیک: تماس بگیرید.
چقدر طول می کشد: حدود 1.5 ساعت یا بیشتر برای یک 10 تا انگشت و 45 دقیقه برای پر کردن.
مدت زمان ماندگاری: دو تا سه هفته.
نحوه جدا کردن آن: این کار را در خانه با پدهای پنبه ای، استون، فویل آلومینیومی و نیپر کوتیکول انجام دهید یا به سالن مراجعه کنید.
چگونه بر سلامت ناخن تأثیر می گذارد: اگر به درستی برداشته شود، نباید انتظار آسیب زیادی داشته باشید. ناخن‌ها ممکن است کمی ضعیف‌تر به نظر برسند، زیرا قبلا سوهان خورده اند تا کاشت، چسبندگی بیشتری داشته باشد. فقط مطمئن شوید که تکنسین کاشت ناخن شما ، صدف ناخن تان را بیش از حد سوهان نزند. بعدا از روغن کوتیکول برای هیدراته نگه داشتن بستر ناخن استفاده کنید.

کاشت ناخن دیپینگ یا دیپ

کاشت دیپ نوعی پلی ژل است. یه نوع خمیر نرم است که نیاز به لیکویید ندارد. یه نوع کاشته که مراحل اش مثل بقیه است فقط به جای پودر از پلی ژل استفاده میکنند و بعدش نیاز به سوهان کشی زیاد ندارد فقط قبل از استفاده باید از بیس استفاده کنید. کاشت دیپ را بسرعت میتوان انجام داد و مانند دیگر کاشت ها و مانیکور به مهارت و دقت زیادی نیاز ندارد. نسبت به سایر اکستنشن‌های ناخن انعطاف‌پذیرتر است . اگر مواظبت نکنید میتواند به راحتی بشکند . کاشت تیپ مستعد شکستگی است.

هزینه کاشت دیپینگ: تماس بگیرید.
مدت زمان: حدود 45 دقیقه.
مدت زمان ماندگاری آن: سه تا چهار هفته.
نحوه ریموو کاشت دیپ: می توانید این نوع پولیش را در خانه مانند اکریلیک یا لاک ژل پاک کنید، اما مراقب باشید، ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. این خمیر کمی بهتر از هر دو روش دیگر به ناخن می‌چسبد، بنابراین ممکن است مجبور شوید استون را برای مدت طولانی‌تری روی ناخن بگذارید. یا اگر همه چیز شکست خورد، فقط به سالن بروید.
چگونه بر سلامت ناخن تأثیر می گذارد: ریموو کاشت دیپینگ به راحتی انجام میشود. ولی بهداشت در این کاشت رعایت نشده و این کاشت اصولی انجام نمیشود چه بسا باعث عفونت ناخن هایتان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code