ترمیم کاشت ناخن در پاسداران هروی

ترمیم کاشت ناخن در پاسداران هروی

ترمیم کاشت ناخن در پاسداران هروی
5 (100%) 2 vote[رای شما]

ترمیم کاشت ناخن در محدوده پاسداران و هروی

یکی از خدمات حرفه ای ناخن کارها ، ترمیم کاشت ناخن میباشد ترمیم کاشت ناخن یک خدمات مجدد کاشت ناخن است احتیاج به تمرین و تجربه زیاد ناخنکار دارد به همین دلیل سالن های کاشت ناخن ما در پاسداران و هروی با داشتن بهترین ناخن کاران سعی در ارائه بهترین خدمات  ترمیم کاشت ناخن دارند تا بدون هیچ مشکلی زیبایی ناخن های کاشته شده شما چندین برابر از قبل شود و در صورت درخواست شما، دیزاین جدیدی برای ناخن هایان کار شود.

چرا باید کاشت ناخن ترمیم شود؟

ناخن های هر فردی هر روز در حال رشد است و پرتز یا کاشت ناخن مصنوعی که با هر روشی روی ناخن قرار میگیرد به مرور زمان و رشد روزانه از ناحیه انتهایی ناخن یا ریشه ناخن، این مواد که چسبیده به صدف ناخن هستد را به جلو میاورد و سفیدی صدف رشد کرده ناخن از انتهای ناخن مشخص میشود .به همین خاطر باید ناخن کاشته شده باید ترمیم شود.

ترمیم کاشت ناخن چگونه است؟

برای ترمیم کاشت ناخن، از انتهای ناخن که همان محدوده ریشه ناخن است که رشد کرده و سفید شده است موادگذاری میشود و لاک ناخن و دیزاین و … اعمال میشود مثل ناخن کاشته شده.

ترمیم کاشت ناخن در پاسداران هروی

در مرکز تخصصی ناخن پاسداران و هروی سفتی و شل بودن ناخن ها چک میشود تا در صورتی که موادگذاری های قبلی شل شده باشند ترمیم و کنده شده و دوباره موادگذاری شود.

نوک و قد ناخن ها مرتب و هم اندازه میشوند کوتیکول ناخن ها دوباره مرتب شده و چیده میشوند و … قسمت های شکسته شده ناخن دوباره موادگذری میشوند .

هواگیری در ترمیم کاشت ناخن

در ترمیم کاشت ناخن باید هواگیری کامل انجام شود بعضی از قسمت های موادگذاری شده که حباب های ریز و درشتی دارند با سوهان برقی هواگیری شده و دوباره موادگذاری میشوند.

مدت زمان ترمیم کاشت ناخن

ترمیم کاشت ناخن در پاسداران هروی

ترمیم کاشت ناخن چقدر زمان میبرد؟

مدت زمان ترمیم کاشت ناخن در مرکز کاشت ناخن پاسداران و مرکز کاشت ناخن هروی که توسط ناخن کار های حرفه ای انجام میشود و مدت زمان زیادی از وقت شما را نخواهد گرفت. هر چه قدر ناخن های سالم تری داشته باشید و نکات مراقبت از ناخن کاشت شده را رعایت کرده باشید مدت زمان ترمیم کوتاه خواهد بود .شما باید حدود یک ساعت از وقت تان را در اختیار ناخن کاران سالن قرار دهید.

هزینه ترمیم کاشت ناخن چقدر است؟

هزینه ترمیم کاشت ناخن حدودا 30% از کاشت اولیه کمتر خواهد بود. بالاخره برای هر زیبایی و داشتن ناخن های زیبا و عامه پسند هزینه لازم است😍. هزینه ترمیم کاشت ناخن نسبت به دیزاین و طراحی و نوع کاشت ناخنی که روی ناخن های شما قرار گرفته است تفاوت خواهد داشت . هرچه قدر هزینه کاشت ناخن اولیه بیشتر باشد ترمیم کاشت بیشتر خواهد بود.

ترمیم کاشت ناخن چند ماه دوام میاورد؟

ترمیم کاشت ناخن با کاشت ناخن هیچ فرقی ندارد . یعنی مدت زمانی که کاشت ناخن اولیه برای ترمیم احتیاج دارد یعنی ( سه الی 4 هفته ) ترمیم کاشت ناخن هم به همان اندازه به ترمیم مجدد احتیاج خواهد داشت یعنی شما باید بعد از ترمیم اولیه مجددا سه الی چهار هفته بعد باید برای ترمیم دو و سوم الی آخر به ناخن کار مراجعه نمایید.

ترمیم کاشت ناخن در منزل

ترمیم کاشت ناخن در پاسداران هروی
قبل و بعد ترمیم کاشت ناخن مصنوعی شکسته شده

ترمیم کاشت ناخن همانند کاشت ناخن است و رعایت اصول کاشت ناخن و روش ها و مراحل کاشت ناخن الزامی و تنها یک ناخن کار میتواند یک ترمیم مناسب و صحیح انجام دهد تا ناخن های شیک و زیبا داشته باشید . لازمه ترمیم کاشت ناخن (ناخن کار حرفه ای ، لوازم کاشت ناخن و مواد کاشت ناخن) میباشد. فرقی نمیکند ناخنکار همراه با تجهیزات لازم در یک سالن زیبایی فعالیت کند یا برای انجام خدمات به منزل شما تشریف بیاورد .

نشانه های قارچ کاشت ناخن

مراقب تغییر رنگ ناخن کاشته شده باشید. هر گونه رنگ سبز صدف یا بودی بد ناخن نشانه های قارچ ناخن (عفونت باکتریایی) میباشد که باید بررسی شوند.

ترمیم کاشت ناخن در دوران بارداری

تا حالا دلیلی برای انجام ندادن کاشت ناخن در دوران بارداری اثبات نشده است در صورتی که در دوران قبل از بارداری کاشت ناخن انجام داده اید مشکلی برایتان بوجود نیامده است میتوانید کاشت ناخن تان را ترمیم کنید ولی باید بیشتر از قبل مراقب کاشت ناخن هایتان باشید تا دچار قارچ نشوند چون در این صورت برای درمان قارچ ناخن مجبور خواهید بود قرص استفاده کنید که برای جنین مضر است . به دلیل رشید سریع ناخن ها در این دوران احتمال اینکه کاشت تان زودتر از موعد به ترمیم احتیاج داشته باشد زیاد است .

15 نکته مراقبت پس از کاشت ناخن

ایا فعالیت در شغل کاشت ناخن در دوران بارداری برای یک ناخن کار مناسب است؟

برای کاشت ناخن از موادی استفاده میشود که دارای بخارات شیمیایی زیادی هستند . مانند محصولات کاشت ناخن که دارای تولوئن هستند مانند حلال های کاشت ناخن و لاک ها و مواد کاشت ناخن اکرولیک و لاک پاک کن ها استفاده میشوند برای جنین مضر هستند و چون یک ناخن کار همیشه با این مواد سروکار دار باید خودداری شود. باید بررسی شده و محصولاتی که  حاوی استون یا فرمالدئید هستند استفاده نشود(این مواد خشک کننده هستند و اکثر مواد کاشت ناخن این مواد اولیه را در ترکیباتشان دارند)

ترمیم کاشت ناخن در پاسداران هروی
استفاده از دستکش در شغل کاشت ناخن در دوران بارداری

با اینکه مشخص نشده است که مواد شیمیایی موجود در کاشت ناخن با ژل و اکریلیک در دوران بارداری مضر هستند ولی برای جلوگیری از ایجاد لکه در پوست، استفاده از دستکش برای محافظت از دستان خود در برابر اشعه ماوراء بنفش ایده خوبی است. کاشت ناخن اکریلیک همچنین می تواند بوی بسیار قوی منتشر کند و ممکن است خطر عفونت را افزایش دهد.

فرد باردار همیشه باید مراقب بخارات باشد

فرد باردار همیشه باید مراقب بخارات باشد: اگر چه در سالن زیبایی هستید یا برای خود در منزل مانیکور می کنید، مطمئن شوید که اتاق تان به خوبی تهویه می شود. در هوای خوب، برای لاک زدن ناخن در فضای باز و در هوای خوب بیرون از خانه لاک بزنید (ناخن ها نیز سریعتر خشک می شوند).

اگر در سالن کار می کنید، سعی کنید به طور منظم برای استشمام هوای تازه، برای خودتان استراحت دهید و همیشه دستکش بپوشید.

ترمیم کاشت ناخن در پاسداران هروی
عکس کاشت ناخن شکسته که باید با مواد ترمیم کاشت شود

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code